[Javalist] Gf 3.1.1 standalone authentikacio [SOLVED]

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2011. Dec. 18., V, 14:36:03 CET

hello,

Megoldódott a probléma!

Elolvastam Mannig Mastering EJB3 4.th kiadást, abban volt egy minta, de
nem működött.
Kaptam egy másik mintát  Szomor Attilától, majdnem működött. Az volt a
gond, hogy hiába adtam meg mindenféle módon, hogy hol a jaas config file,
kizárólag a
glassfish_home/glassfish/lib/appclient/appclientlogin.conf-ból hajlandó
LoginContext paramétereket olvasni.

A doksi szerint lehet System.setProperty()-vel és argumentumként is -D
is átadni. Sőt, ha nem találja, akkor meg a $HOME/.java.login.config-ot
is átnézi, de egyik sem kellett neki:(

Egyelőre marad a gf-ben...

Köszi mindenkinek a segítséget.

--