[Javalist] resteasy

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2011. Dec. 22., Cs, 09:20:41 CET

Sziasztok,

Valaki használta már? Pontosabban, sikerült már neki használnia?
Van nekem egy jboss-6.1-final szerverem, ahol a szerver az "all"
másolata. A doksi azt mondja, hogy ha 6.0-m4 vagy annál újabb
szervered van, akkor egy megadott dolgokat tartalmazó web.xml fájlt
kell csinálni és a jboss mindent megcsinál az annotációk alapján.

Tutorial: http://www.mastertheboss.com/web-interfaces/273-resteasy-tutorial-.html
Doksi: http://docs.jboss.org/resteasy/docs/2.3.0.GA/userguide/html_single/index.html

Nekem nem ez történik. Semmi hibaüzenet, csak a szokásos tomcat oldal,
hogy ilyen erőforrás nincsen.

Ez a kód:

@Path("/rest")
public class PartnerServices {

    @GET
    @Path("/getallpartners")
    public String getAllPartners() {
        return "JBOSS RestEasy webservices...";
    }
}

Maga a cucc a DiLib kotextusba (hogy kell ezt helyesen és magyarul
kifejezni?) van telepítve és az annotációk alapján ha beírom a
böngettyűbe, hogy:
http://localhost:8080/DiLib/rest/getallpartners
Akkor a "JBOSS RestEasy webservices..." -nak kellene megjelennie.

Mondjuk az azért gyanús, hogy ha megcsinálom a web.xml -t úgy, ahogy a
tutorial írja, akkor sem történik semmi. :) Lehet, hogy valamit nagyon
benézek. :)

Node, a lényeg, hogy ti használtátok már? Tapasztalat ezzel kapcsolatban?

Előre is köszönöm a válaszokat!

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --