[Java lista] DBCP és szaporodó szálak

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2011. Feb. 24., Cs, 23:27:45 CET

Köszönöm az észrevételt!

Valóban zavaros, ez azért van, mert egy meglévő rendszert alakítottam át
jndi/dbcp alapúra, így a kereteket ez az előző pool vezérlés adja. A
legkevesebb refactoring-ot ez a megoldás biztosította. Nagyon sok
projekt használja ezt a keretet és, ha az alapvető szerkezeteket
megbolygatom akkor elkerülhetetlenül nagyon sok időt fog igénybe venni a
változások lekövetése. Ezeket a munkákat nagyon rosz szemmel szokták
nézni itt a cégben, mert a managment nem ért hozzá csak azt látják, hogy
pöcsölődök valamin amit nem lehet megfogni és eladni. :-(

A contextConnection-re én is gyanakodtam, azonban végig követtem a
használatát és nem találtam semmit ami ezt a tünetet idézhetné elő.
Holnap kipróbálom egy izolált környezetben a contextConnection vezérlés
nélkül aztán meglátom mit produkál.

Lehet, hogy alap kérdés, de a request-ek után hogyan tudok filtert
futtatni? Nem mindig előtte futnak le láncban?

Mégegyszer köszi!

Mariák Kálmán