[Java lista] DBCP és szaporodó szálak

Peter Verhas peter at verhas.com
2011. Feb. 24., Cs, 23:37:00 CET

Előtte indul el. Utána a filter dolga, hogy meghívja a láncban utána jövőt API-n keresztül doChain() . Amikor az visszatér az meg a lefutása után van.

Amíg nem csináltam ilyent én is azt gondoltam, hogy előtte és/vagy utána kerül meghívásra, és a filter visszatér, de nem. Sokkal jobb így. Akár még a request-et és a response-t is kicserélheted saját implementációra.

--
Verhás Péter
ügyvezető
peter at verhas.com