[Java lista] JPA entity --> Json

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2011. Jan. 12., Sze, 15:52:42 CET

On Wed, 2011-01-12 at 15:40 +0100, Zsombor wrote:
>         Sziasztok!
>
>         Köszönöm mindenkinek a tippeket! A gson első ránézésre jó
>         megoldásnak
>         tűnt, azonban nem kezeli a végtelen rekurziókat ami esetemben
>         használhatatlanná teszi. A Jackson a @JsonIgnore annotációkon
>         keresztül
>         megoldja ezt a problémát ezért ennél a megoldásnál maradtam. A
>         többit
>         nem is néztem tovább, mert ez teljesen jónak tűnik és úgy
>         látom, hogy
>         élet is van a projekt körül.
>
>         sirkalmi

> [...]

Nem nagyon értem a problámát, mert JPQL-el tetszőleges tartalmat
lekérhetek. A különböző szűrések itt történnek, majd miután megvan az
eredményhalmazom akkor utána csinálok belőle json objektumot amit tovább
passzolok a Dojo-nak. Speciális tartalom meg nem nagyon lehet ebben az
esetben, mert ami nem alakítható string formátummá azt eleve nem is
akarom feldolgozni a json által. De majd a tapasztalat megmondja,
egyelőre csak laboratóriumi körülmények között működtettem a dolgot.

sirkalmi