[Java lista] JPA entity --> Json

Zsombor gzsombor at gmail.com
2011. Jan. 12., Sze, 16:14:25 CET

2011/1/12 Mariák Kálmán <sirkalmi at kalmiesemese.hu>

> Nem nagyon értem a problámát, mert JPQL-el tetszőleges tartalmat
> lekérhetek. A különböző szűrések itt történnek, majd miután megvan az
> eredményhalmazom akkor utána csinálok belőle json objektumot amit tovább
> passzolok a Dojo-nak. Speciális tartalom meg nem nagyon lehet ebben az
> esetben, mert ami nem alakítható string formátummá azt eleve nem is
> akarom feldolgozni a json által. De majd a tapasztalat megmondja,
> egyelőre csak laboratóriumi körülmények között működtettem a dolgot.
>
> sirkalmi

Teszem azt, vannak felhasználók, nekik vannak galériáik, és azokon belül
képek.
Követelmények, ha te vagy a felhasználó akinek a profilját lekérik
 - akkor küldje le az összes galériát, ha nem, akkor csak a publikusokat,
meg amiket veled megosztott.
 - akkor legyen email attribĂştuma, amĂşgy meg nem.

Ezek nem megoldhatatlan problémák, de azért többnyire az ilyen annotációs
mágiákkal szoktak problémák lenni

Zs