[Java lista] Jackson - deszerializáció

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2011. Jún. 7., K, 17:45:42 CEST

Sziasztok!

Ismeri valaki jobban a Jackson-t? Itt a listán ajánlotta egyszer nekem
valaki. Elkezdtem rendesen használni, és nagyon elégedett vagyok vele.
Az api méretéből látszik, hogy a töredékét használom csak a tudásának de
már így is nagyon leegyszerűsíti a munkámat.

Van azonban egy kérdésem ezzel kapcsolatban. Amikor nem létrehozok egy
rekordot, hanem egy meglévőt módosítok akkor ugye elkérem az aktuális
pélányt:
BazaarDig digEntity = em.find(BazaarDig.class, digId);

Szeretném a Jackson-al "rámeppelni" a digEntity objektumra a módosított
adatokat de nem találok olyan metódust amivel ezt meg tudnám tenni.

Létrehozáskor ezt szoktam használni:
BazaarAd dig = mapper.readValue(adData, BazaarAd.class);
Azonban ez egy új példányt hoz létre ami esetemben nem jó, mert
hiányoznak belőle azok az adatok amik nem voltak benne az adData-ban.

Köszi a válaszokat!

Mariák Kálmán
sirkalmi