[Java lista] Jackson - deszerializáció

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2011. Jún. 7., K, 17:58:29 CEST

Szia!

Ha jól értem, akkor itt JPA van perzisztenciára?
A Jackson által visszaadott példányt akarod lementeni, akkor arra is
meghívhatod az em.merge-öt, fontos, hogy ahhoz előtte jól töltsd ki az
id-t, meg azokat a mezőket, melyeket nem módosíthat.
Ha a fele felületről jön, a fele adatbázisból, akkor meg kell írnod az
átpakolgatást. Erre van keretrendszer: http://dozer.sourceforge.net/

Viczi