[Java lista] Jackson - deszerializáció

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2011. Jún. 7., K, 18:22:18 CEST

Igen JPA-ról van szó.
Pont ezt az átpakolgatást szerettem volna megspórolni amennyire
lehetséges. Ez a Dozer jó megoldásnak tűnik de még nem adtam fel
teljesen, hogy a Jackson-al végezzem el ezt a feladatot. Tényleg csak
annyi kellene, hogy ne példányosítson egy új objektumot és abba pakolja
be az adatokat, hanem már egy létező objektumba tegye meg ugyanezt.
Tehát az entity managertől elkérném id szerint az entitást, majd ebbe
pakolgatnám be a Jackson-al az új értékeket.
Arra már rájöttem, hogy hogyan tudok filtereket és nézeteket alkalmazni
a szerializációkor és a deszerializációkor. Ezzel a védett mezőket
szépen lehet kezelni.

Ha nem megy akkor ha jól sejtem azt tanácsolod, hogy képezzek két
példányt? Egyet az entity manager-től kérjek el egyet meg a Jackson-tól,
majd a Dozer-el másoljam össze őket?

Köszi a választ!

Mariák Kálmán
sirkalmi