[Java lista] Jackson - deszerializáció

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2011. Jún. 9., Cs, 11:50:05 CEST

Próbáltam használni ezt a Dozer-t, azonban egy picit elakadtam vele.
Így használom:
Mapper dozerMapper = new DozerBeanMapper();
dozerMapper.map(src, dest);
A probléma az, hog az src-ből átmásolja a null illetve üres string
értékeket is amivel adok egy nagy pofont a szarnak. :-) A doksi írja,
hogy xml config file-okkal lehet ezt szabályozni, de csak ezért config
file-okat karbantartani nem nagyon szeretnék. Pont az egyszerűség miatt
használnám ezt.
http://dozer.sourceforge.net/documentation/exclude.html
Nem tudsz valami egyszerűbb megoldást erre?
A DozerBeanMapper osztálynak van egy setCustomConverters metódusa talán
ezzel lehet ezt futásidőben configolni?

Köszi!

Mariák Kálmán
sirkalmi