[Java lista] deploy hiba

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2011. Már. 10., Cs, 10:44:46 CET

Sziasztok!

Van nekem két fejlesztői környezetem: az otthoni, a munkahelyi.
mindkét helyen jboss-5.1.0 és netbeans van.

Otthon összeraktam egy kicsike alkalmazást, gwt, 1 entitás és két
szervlet. Csinálja, amit csinálnia kell. Műkszik hiba nélkül.
Felraktam svn -be és leszedtem a melóhelyen. Fordítok és deploy és ezt
kapom (lentebb):

Azt értem, hogy a PostgresDS már egyszer regisztrált forrás. Azt nem
értem, hogy otthon miért működik és itt miért nem, ha a két kódbázis
pontosan ugyanaz. Direkt ellenőriztem a persistence.xml, jboss-ds.xml
és minden fájlt. Mindkét helyen ugyanabból, ugyanazzal a tartalommal
ugyanannyi van. De az is lehet, hogy benézek valamit. A kérdésem, hogy
a lenti hiba alapján merre induljak el? Ti biztosan belefutottatok már
ilyenbe. Nekem ez az első. :)

Előre is köszönöm!

10:30:18,833 INFO  [EJBContainer] STARTED EJB:
hu.sayusi.java.satt.server.ejb3.TestResult ejbName: TestResult
10:30:18,864 INFO  [JndiSessionRegistrarBase] Binding the following
Entries in Global JNDI:

        SATT/TestResult/local - EJB3.x Default Local Business Interface
        SATT/TestResult/local-hu.sayusi.java.satt.server.ejb3.TestResultLocal
- EJB3.x Local Business Interface

10:30:19,442 WARN  [AbstractDeploymentContext] Unable to register
deployment mbean
jboss.jca:name=PostgresDS,service=ManagedConnectionFactory
javax.management.InstanceAlreadyExistsException:
jboss.deployment:id="jboss.jca:name=PostgresDS,service=ManagedConnectionFactory",type=Component
alrea
dy registered.
        at org.jboss.mx.server.registry.BasicMBeanRegistry.add(BasicMBeanRegistry.java:756)
        at org.jboss.mx.server.registry.BasicMBeanRegistry.registerMBean(BasicMBeanRegistry.java:233)
        at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor75.invoke(Unknown Source)
        at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --