[Java lista] JavaFx

lehelsipos at aim.com lehelsipos at aim.com
2011. Már. 12., Szo, 06:39:00 CET

Igen. Természetesen én is így látom. Csak úgy érzem, hogy még gyerek cipőben jár ez a technológia, sokszor el se indul az aplikáció még az én fejlesztői gépemen se, ráadadásul egy web konténerből(szerver) indítva sem. Persze lehet, hogy én vagyok az idétlen, de nem értem ha már minden meg van a futtatáshoz, miért nem akarja az igazságot... :) Persze a fejlesztői környezetből (netbeans) simán elindul bármikor.

Nem reklámozni akarom, de itt pl. a java alapú GWT (googlewebtoolkit) ami gond nélkül működilk és még csak telepítenie sem kell a felhasználónak semmit, hiszen js és html lesz a végeredmény kliens oldalt. A javafx plusz előnyeit pedig adhatja akár a flash is...Szerintem. Nem beszélve arról, hogy a javafx nyelve nem is java, hanem egy script nyelv. mely persze képes együtt dolgozni java osztályokkal, na dehát mi az előnye? Pl. egy régimódi applethez képest?

Köszönettel,
Lehel