[Java lista] deploy hiba

Istvan Verhas istvan at verhas.com
2011. Már. 10., Cs, 13:26:37 CET

Bildelj idétlenül :-)
Ha a build IDE független, akkor nem kell az nb* az svn-be és mégis működik itt is ott is amott is. Erre alkalmas lehet az ant a build.xml-el, de én inkább a maven-t javaslom.  Mi egyaránt használunk Netbeans-t és Eclipse-t is de a build mindkettő esetén maven-el megy amihez nagyon jó támogatottságot ad mindkét IDE.

Verhás István
JIRA szakértő
Verhás & Verhás Szoftver Manufaktúra Kft.
istvan at verhas.com
t: +36(30)3997117
skype: verhasi