[Java lista] deploy hiba

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2011. Már. 10., Cs, 13:32:27 CET

2011/3/10 Istvan Verhas <istvan at verhas.com>:
> Bildelj idétlenül :-)
> Ha a build IDE független, akkor nem kell az nb* az svn-be és mégis működik itt is ott is amott is. Erre alkalmas lehet az ant a build.xml-el, de én inkább a maven-t javaslom.  Mi egyaránt használunk Netbeans-t és Eclipse-t is de a build mindkettő esetén maven-el megy amihez nagyon jó támogatottságot ad mindkét IDE.

A következő szint az lesz. Most ant szkripteket csinálok és egyelőre
kielégíti az igényeimet. Néha csinálok olyat, hogy külön konzol csak
fordításra.
Egyelőre még az sem alakult ki, hogy mennyi különböző projektből,
különálló jar -ból fog állni ez a cucc. Ehhez pedig már illik Maven -t
használni, szerintem. :) Illetve egy kellemes kihívás lesz megtanulni
egy szintig azt is.

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --