[Java lista] ant jar vs compiled source

fisha fisha at freemail.hu
2011. Már. 11., P, 17:15:40 CET

Sziasztok!

Régebben talán már itt is sírtam egy probléma miatt:
Ant-tal fordítottam egy j2ee alkalmazást. javacnál debug on, debuglevel minden bekapcsolva. Minden forrás benne a végső ear-ban a megfelelő helyen. Beüzemelés után a stacktrace-ekben mégis mindig compiled source-t kaptam
a forrás kódsor száma helyett.
Sokat görcsölve sikerült megfejtenem, hogy mi okozza a problémát.

Így rossz:
<jar destfile="${build.dir}/${ejbUD.name}" manifest="${ejb.dir}/META-INF/MANIFEST.MF" >
<fileset dir="${build.dir}/classesEjb" />
<fileset dir="${ejb.dir}" />
</jar>

Így jó:
<jar destfile="${build.dir}/${ejbUD.name}" manifest="${ejb.dir}/META-INF/MANIFEST.MF" >
<fileset dir="${build.dir}/classesEjb" />
<fileset dir="${ejb.dir}" />
<fileset dir="${ejb.dir}">
<exclude name="**/*.java" />
</fileset>
</jar>

Tehát akkor van a baj, ha bele vannak jarolva (de szép magyar) a források is az EJB.jarba. Látszik is, hogy ha nincs benne a forrás, akkor a class-ok sokkal nagyobbak lesznek.
Nem teljesen értem a dolgot, én eddig abban a hitben éltem, hogy a jar task gyakorlatilag csak zipel.

Mit csinál valójában? Hogyan lehetne beletenni a forrásokat is? Persze bele tudom copyzni egy másik taskból, de elsírom magam tőle, hogy így kell csinálni. :)

Előre is köszi a válaszokat!
Dani