[Java lista] ant jar vs compiled source

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2011. Már. 11., P, 20:21:17 CET

Pont ma futottam bele abba, h a gwt-nel kulso jar hasznalatahoz kell a
forras is a jar-ba. Vedd ki az exclude-bol a **/*.java -t es benne lesz a
jarban a forras is.

Jot valaszoltam? :-)
On 11 Mar 2011 17:15, "fisha" <fisha at freemail.hu> wrote:
> Sziasztok!
>
> Régebben talán már itt is sírtam egy probléma miatt:
> Ant-tal fordítottam egy j2ee alkalmazást. javacnál debug on, debuglevel
minden bekapcsolva. Minden forrás benne a végső ear-ban a megfelelő helyen.
Beüzemelés után a stacktrace-ekben mégis mindig compiled source-t kaptam
> a forrás kódsor száma helyett.
> Sokat görcsölve sikerült megfejtenem, hogy mi okozza a problémát.
>
> ĂŤgy rossz:
> <jar destfile="${build.dir}/${ejbUD.name}"
manifest="${ejb.dir}/META-INF/MANIFEST.MF" >
> <fileset dir="${build.dir}/classesEjb" />
> <fileset dir="${ejb.dir}" />
> </jar>
>
> ĂŤgy jĂł:
> <jar destfile="${build.dir}/${ejbUD.name}"
manifest="${ejb.dir}/META-INF/MANIFEST.MF" >
> <fileset dir="${build.dir}/classesEjb" />
> <fileset dir="${ejb.dir}" />
> <fileset dir="${ejb.dir}">
> <exclude name="**/*.java" />
> </fileset>
> </jar>
>
> Tehát akkor van a baj, ha bele vannak jarolva (de szép magyar) a források
is az EJB.jarba. Látszik is, hogy ha nincs benne a forrás, akkor a class-ok
sokkal nagyobbak lesznek.
> Nem teljesen Ă©rtem a dolgot, Ă©n eddig abban a hitben Ă©ltem, hogy a jar
task gyakorlatilag csak zipel.

> Mit csinál valójában? Hogyan lehetne beletenni a forrásokat is? Persze
bele tudom copyzni egy másik taskból, de elsírom magam tőle, hogy így kell
csinálni. :)