[Java lista] ant jar vs compiled source

fisha fisha at freemail.hu
2011. Már. 14., H, 09:46:33 CET

Hello!

Köszi a választ.

On 2011. 03. 14. 0:21, Zsombor wrote:

> [...]
>
>     Sziasztok!
>
>     Régebben talán már itt is sírtam egy probléma miatt:
>     Ant-tal fordítottam egy j2ee alkalmazást. javacnál debug on, debuglevel minden bekapcsolva. Minden forrás benne a végső ear-ban a megfelelő helyen. Beüzemelés után a stacktrace-ekben mégis mindig compiled source-t
>     kaptam
>

> Milyen megfelelő helyen? Miért akarod berakni a forrást az ear-ba ? Ilyenről még soha nem hallottam. A gwt-nél is csak a compilernek kellenek a források, nem kell deploy során.
Azért szeretném betenni mert a későbbi hibakereséshez, esetleg különbséglépzéshez nagyon jól jön.

> [...]
>     </jar>
>
>     ĂŤgy jĂł:
>     <jar destfile="${build.dir}/${ejbUD.name}" manifest="${ejb.dir}/META-INF/MANIFEST.MF" >
>     <fileset dir="${build.dir}/classesEjb" />
>     <fileset dir="${ejb.dir}" />
>     <fileset dir="${ejb.dir}">
>     <exclude name="**/*.java" />
>     </fileset>
>     </jar>
>

> Ha az ${ejb.dir} -ben ott vannak a java források is, akkor a kettő között nincs különbség, hiába rakod be azt az exclude-ot, a java források már az első, exclude-talan fileset-ből bekerülnek.

Sajnos sikerült pont a lényeget elrontanom copy-paste hibával. Szával természetesen az exclude-os változatban nincs benn az exclude mentes sor. Helyeen:
> [...]
</fileset>
</jar>

>     Tehát akkor van a baj, ha bele vannak jarolva (de szép magyar) a források is az EJB.jarba. Látszik is, hogy ha nincs benne a forrás, akkor a class-ok sokkal nagyobbak lesznek.
>     Nem teljesen Ă©rtem a dolgot, Ă©n eddig abban a hitben Ă©ltem, hogy a jar task gyakorlatilag csak zipel.
>

> Pontosan azt csinálja. Akkor lehet még némi kavarodás, ha többször próbálod ugyanolyan nevü filet hozzá adni, miután azt a zip formátum nem zárja ki, és akkor "jar tvf ..." -al kilistázva többször is láthatod
Igen ilyenbe már belefutottam egyszer. :)
De a tapasztalat alapján mégse csak zippel. Ha csak zippelne, mitől lehetne más az outputja a fent említett két sornak?

Ăśdv,
Dani