[Java lista] ant jar vs compiled source

Zsombor gzsombor at gmail.com
2011. Már. 14., H, 17:17:03 CET

2011/3/14 fisha <fisha at freemail.hu>

>  Hello!
>
> Köszi a választ.

> Milyen megfelelő helyen? Miért akarod berakni a forrást az ear-ba ?
> Ilyenről még soha nem hallottam. A gwt-nél is csak a compilernek kellenek a
> források, nem kell deploy során.
>
> Azért szeretném betenni mert a későbbi hibakereséshez, esetleg
> különbséglépzéshez nagyon jól jön.

Értem, ez a "megfelelő" hely volt kissé félrevezető, talán szerencsésebb
lenne külön jar-ba/zipbe csomagolni a forrást.

> [...]
> <fileset dir="${ejb.dir}">
> <exclude name="**/*.java" />
> </fileset>
> </jar>

> Pontosan azt csinálja. Akkor lehet még némi kavarodás, ha többször próbálod
> ugyanolyan nevü filet hozzá adni, miután azt a zip formátum nem zárja ki, és
> akkor "jar tvf ..." -al kilistázva többször is láthatod ugyanolyan nevü
> filet.
>
> Igen ilyenbe már belefutottam egyszer. :)
> De a tapasztalat alapján mégse csak zippel. Ha csak zippelne, mitől lehetne
> más az outputja a fent említett két sornak?

Nem tudom, miután csak zip-el azt tudom elképzelni, hogy valamit elnézel, és
a két esetben máshonnan szedi a class-okat, mindenesetre én megnézném azt,
ha egyetlen buildbe berakod, hogy mindkét jar-t legyártsa, különböző névvel,
akkor valóban más fileok kerülnek be, vagy sem ? Vagy esetleg az eclipse is
párhuzamosan buildelget, és ez okoz némi zavart, hogy az antos build is oda
dolgozik, stb .... ?

Zs