[Java lista] ant jar vs compiled source

Peter Verhas peter at verhas.com
2011. Már. 16., Sze, 18:05:51 CET

Ezt most nem poénból kérdezem, hanem komolyan, mert ANT-ot még soha nem használtam:

maven-nél miért nem futottam még bele soha ilyen hibába?

A default beállításai megvédenek ezektől a dolgoktól, és ahhoz kellene vért izzadnom, ha olyan JAR-t akarnék, ami nem tartalmaz szimbolikus információt? Vagy csak azért, mert EJB-t még sose raktam össze és csak ott van ilyen probléma?

(Még egyszer: komolyan kérdezem, nem gúnyolódok!)

--
Verhás Péter
peter at verhas.com
+36(30)9306805