[Java lista] ant jar vs compiled source

fisha fisha at freemail.hu
2011. Már. 16., Sze, 18:12:40 CET

Hello!

Én mavent nem használtam még, szóval nem tudok válaszolni. :)
Amúgy az eredeti problémával kapcsolatban sajnos nem volt időm további nyomozásra, de az eddigi állás szerint:
- Ha bent van az exclude, akkor mindenhonnan futtatva a buildet jó lesz az eredmény. cvs-ből frissítve a forrásokat, és azokra build (sehol egy class a kiindulásban) és minden ok.
- Ha nincs benn az exclude, midnig rossz lesz az eredmény (azaz nincsenek meg a "szimbolikus információk")

A teljes megértéshez lépésenként kéne futtatgatnom mindkét esetben a nagy build.xml-emet, és folyamatosan nézni az outputot, hogy hol a disznóság. Erre még sajna nem volt kapacitásom, de fenti infókból úgy érzem, hogy
nem biztos, hogy én vagyok a hülye. :) (bár én is érzem, hogy ufó kicsit a hiba)
Még egy infót talán még nem mondtam ibm-es, websphere-es ant-ról van szó a konkrét esetnél.

Dani