[Java lista] Singleton SB JBOSS 6 Final

Istvan Benedek istvan.benedek at gmail.com
2011. Már. 17., Cs, 10:23:49 CET

Sziasztok,

A következő a problémám: összetett seqence numbereket használunk,
documentum azonosítók képzésére + egyéb azonosítók képzésére.

Létrehoztam egy Sequence entittyt. Amiben a countert meg egyéb
dolgokat tárolok.

Létrehoztam egy Singleton session beant,  write lockolok mikor valaki
kéri a következő seqnumbert, a metódusban ki is mergelom a
megvaltozott sequence entitást.

TestNG-vel több szálrol kliensoldalrol behívva azt tapasztalom, hogy
van, hogy egy seqnumbert kétszer is  visszakapok elszórtan, illetve
elszórtan szerver oldalon is optimistic locking exceptionök is
előfordulnak.

Valakinek valami ötlete, hogyan tudnám addig a lockot amíg az adat ki
nem írodik az adatbázisba?

Vagy valami ötlet, hogyan kellene ezeket a seqnumbereket generálni?

Előre is köszönöm a segítségetek.

--
Üdvözlettel,
István Benedek

BesTest - The Tester Company
Pécs office, Hungary (GMT+1)

Mobile phone             : +36 (70) 275-9275
E-mail                      : istvan.benedek at bestest.hu
Homepage                : www.bestest.hu