[Java lista] Singleton SB JBOSS 6 Final

Istvan Soos syntern at sch.bme.hu
2011. Már. 17., Cs, 15:37:36 CET

ne írj vissza minden számot az adatbázisba, csak mondjuk minden
századikat vagy ezrediket. úgy hívják hogy hilo algoritmus, és arról
szól, hogy minden singleton-scope-ban külön-külön számlálót tartasz
nyilván, azaz párhuzamos fut akár a következő címtartomány:
10000-10099, 10100-10199, 10200-10299, 10300-10399. Hátránya, hogy nem
lesz garantáltan időben sorrendezett az id-lista.

Van még róla pl. itt is szó:
http://stackoverflow.com/questions/282099/whats-the-hi-lo-algorithm

Üdv,
   István