[Java lista] Java képzések

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2011. Már. 21., H, 13:05:58 CET

Üdv!

:)
Itt egy ide vonatkozó oldal:
http://education.oracle.com/pls/web_prod-plq-dad/db_pages.getlppage?page_id=212&path=SADJ&p_key=Java_Training

Valamint szerintem a Spring tanfolyamokat érdemes nézegetni.
http://www.springsource.com/training/class?classID=90896&__utma=1.1084909725.1297433972.1299274810.1300310286.6&__utmb=1.1.10.1300709034&__utmc=1&__utmx=-&__utmz=1.1300310286.6.22.utmcsr=google|utmccn=%28organic%29|utmcmd=organic|utmctr=eclipse%20spring%20plugin&__utmv=-&__utmk=27646140

Itt vizsgázni csak a tanfolyam elvégzése után lehetséges.

Sajnos Magyarországon a legtöbb cégnél olyan vezető programozó van,
aki csak legyint a vizsgákra, és inkább személyesen kifaggat. Erről
már volt szó itt a listán.

Az Oracle a Sun-os vizsgák elfogadását erősíteni akarja kis hazánkban.

A németek viszont szeretik nagyon, ha van vizsgád.

Viczi