[Java lista] Java képzések

fisha fisha at freemail.hu
2011. Már. 21., H, 13:13:07 CET

Hello!

A folyamatosan tanfolyamra és vizsgákra vágyó/járó emberek azért - az én tapasztalatom szerint - nem _feltétlenül_ a munka legelkötelezettebb hívei.  :)

Amúgy nagyjából egyetértek az előttem szólókkal (bár nekem is csak oktatói oldalról van releváns tapasztaltom).
Új technológia miatt elmennék egy tanfolyamra. Ha ingyen van, akkor már ismert és használt technológia tudásmélyítese miatt is. :)
Sok múlik az oktatón amúgy, mert - ahogy előttem már említették - ha jó, átfogó képet tud adni a témáról, akkor van egy olyan plusz, amit doksikból nem tudsz megtanulni. Halkan jegyzem meg, hogy ez még múlhat a nebuló
társakon is, mert ha nem túl jó képességüek és jó képességiüek kerülnek össze, akkor szegény oktató, ha megszakad se fogja tudni mindenkinek az igényét kielégíteni

Dani