[Java lista] Java képzések

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2011. Már. 21., H, 12:58:52 CET

Ha az ember autodidakta módon tanulgat, tény hogy maradhatnak hiányos,
homályos részek amik az életben is visszaütnek.
Nekem a www.javablackbelt.com jött be legjobban, hogy a tudásomat
leellenőrizzem.

Ez egy közösségi alapú vizsgarendszer. Online tudsz tenni vizsgákat, sőt,
vizsgakérdéseket is csinálhatsz amit a többiek értékelnek. A keleti
küzdősportokhoz hasonlóan különböző színű öveket lehet megszerezni sikeres
vizsgákkal.

Sokat változott mióta használtam. Nem tudom mekkora ennek a reputációja, én
mindenesetre figyelembe venném egy CV-ben.