[Java lista] Java képzések

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2011. Már. 21., H, 14:45:34 CET

> Te valami jóravaló HR-es emberke vagy mi?

Alapjában nem, de csoportvezetőként felvételiztetek is, és ha idejön valaki a java 1.2-re anno letett sun vizsgával, az annyira nem hat meg. Ha idejön egy frissen letett sun vizsgával, azt inkább figyelembe veszem (kevésbé vizsgálom a java tudást). Kicsit olyan ez, mint a nyelvtudás - ha idejön a felsőfokú angol nyelvvizsgával, az nem annyira érdekel, de az interjú valamekkora része angolul zajlik, ha azon sikeresen szerepel, akkor nem érdekel a papír hiánya (vagy megléte). Ha frissen letett nyelvvizsgával érkezik, akkor is beszéltetem, de talán rövidebb ideig.

Amúgy magamról is tudom, hogy mit ér a régi vizsga. Egyszer régen vizsgáztam webshpere-ből (és stúdióból) Münchenben, de aztán mégsem kellett használnom, és ma már aligha tudnám újabb (esetleg hosszabb) betanulási fázis nélkül pikk-pakk használni. Lehet hogy erőltetett a példa, de a lényeg azért kivehető belőle.

Üdvözlettel,

Iván

István Ketler
Team Leader
Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
- Schedule & Revenue Management
- Business Intelligence & Database Solutions
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977
Mobile: +36 30 600-4936
Room: Infopark E, Room LH1-31
e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck