[Javalist] WAS 6.1 + Axis 2 integráció

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2011. Nov. 7., H, 17:12:36 CET

Sziasztok,

A WAS 6.1 (IBM WebSphere Application Server 6.1) + Axis 2-t szeretnék
integrálni. A probléma ott van, ha vele akarom legeneráltatni a
WSDL-t, akkor azt mondja, hogy kell neki com.sun... osztály, ami a
tools.jar-ba van, amit sem a classpath-ba nem tennék, sem az
alkalmazásba, pláne, hogy IBM-es JDK van a WAS alatt.
Ha viszont az alkalmazásba csomagolom a WSDL-t, akkor wsdl4j.jar kell
neki, aminek másik verziója már van a WAS-ban. NoSuchMethodError. Két
helyen próbáltam classpath-szal trükközni, alkalmazás és
alkalmazásszerver szinen, mind a két esetben az admin felületen
állítottam egy legördülőből classloader PARENT_LAST-ot.
Egyik sem segített, csak amikor a WAS JDK -jának ext könyvtárába
tettem a jar-t, ami szerintem nem egészséges.
Van valakinek ötlete, hogy ezt hogyan lehetne szebben megoldani?

--
Viczián István