[Javalist] Maven EJB függőség

Peter Olaj Peter.Olaj at amkai.com
2011. Nov. 7., H, 17:12:39 CET

Sziasztok!

A következő problémára nem találtam megoldást:
Van egy Maven EE project, a perzisztens réteg külön projectben van. Kis gondom van a jar-ok láthatóságával és eleresztettem egy mvn dependency:tree-t, ami a jpa-s modul fáját szépen kiírja, de az ejb modulnál megáll, mondván, hogy nem találja a jpa modult. Pedig benne van az ejb pom.xml-ben a dependency részben.
A package hatására előáll az ear fájl, sajna a deploy még nem megy az előbb említett jar fájlok láthatósága miatt, de látszólag struktúrálisan rendben van.

Péter