[Javalist] Maven EJB függőség

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2011. Nov. 7., H, 17:17:55 CET

Helló!

Multi modul projekted van legfelül, mely tartalmazza module tag-ek
között az összes (beleértve a jpa modult is)? Mert ha így van, akkor a
reactor-ban az összes modulnak benn kéne lenni.
Ezen (legkülsőn) adod ki az összes parancsot?
Nincs verziószám eltérés?
Én letörölném a local repository megfelelő részét is, nem-e egy régi
artifact zavar be, és úgy package.