[Javalist] Maven + War + JWSC

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2011. Nov. 9., Sze, 15:09:11 CET

Igazabol ez minden prognyelvnel igy van, ha valaki elesben akarja
megtanulni a dolgokat, annak mindig ganyolas a vege. Nem veletlen mondjak,
hogy legyen legalabb fejlesztoi rendszer az eles mellett, ahol nem lehet
kart okozni.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
Skype: hron84
MSN: hrgy at vipmail.hu

Ezt az üzenetet telefonról adták fel, esetenként ékezethibákat tartalmazhat.