[Javalist] Maven + War + JWSC

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2011. Nov. 9., Sze, 15:20:04 CET

Bocsi, mivel én írtam a félreérthető mondatot, magyarázom, hogy mire
gondoltam. "Itt _szerintem_ nem működik a "majd élesben megtanuljuk
dolog." Sok 3rd party library, eszköz, tool, api, stb. azért könnyen
bevezethető, akár tapasztalat nélkül is. Sokan a build tool-t is ilyen
eszköznek gondolják, és nem olyan szintűnek, mint pl. egy programozási
nyelv, vagy Spring, vagy Java EE. A build tool sokkal fontosabb, mint
egy eszköz, hiszen az egész fejlesztési módszertant befolyásolhatja.
Ezért érdemes okosan választani.