[Javalist] Maven + War + JWSC

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2011. Nov. 10., Cs, 00:20:43 CET

Bevezetni nagyon konnyu, de csak akkor szabad, ha ismerjuk a libet. Egy
rosszul valasztott lib nagyon nagy sebessegcsokkenest is hozhat, es ha a
projekt melyen van, akkor hosszu szopas/refactor van.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
Skype: hron84
MSN: hrgy at vipmail.hu

Ezt az üzenetet telefonról adták fel, esetenként ékezethibákat tartalmazhat.