[Javalist] cassandra buhera

cx.chico cx.chico at gmail.com
2011. Nov. 16., Sze, 10:06:16 CET

Sziasztok!

Java alatt  nagy segítség lehet a Spring Data + MongoDB páros használata.

http://www.springsource.org/spring-data/mongodb

példaprogram:
https://github.com/springsource/spring-data-document-examples
itt a "mongodb-myrestaurants-analytics" példa az érdekes (amiatt hogy
object-mapping-ot használ - mint a JPA).

Üdv,
Chico