[Javalist] release notes készítése Maven-nel

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2011. Nov. 23., Sze, 16:36:54 CET

Üdv,

Szerintem egy fájlba gyűjtsétek az összes változást. Sok szoftvernél
látom, hogy a nagy verzióban történő módosításokat egy fájlba vezetik.
Kit zavar, ha ott van az összes verzió módosítása, ha a legtetején ott
a legfrissebb?
És akkor nem kell semmit csinálnotok, sok munkaórát takarítotok meg.
Nagy verzió módosításkor meg kézzel ürítitek a fájlt.