[Javalist] release notes készítése Maven-nel

Laszlo Hornyak laszlo.hornyak at gmail.com
2011. Nov. 23., Sze, 16:39:08 CET

Magyusz, csak nem a Tata Consultingnal dolgozol? :-)
//evil mode off

En jo darabig olyan szoftvert irtam, amit kozvetlenul a
felhasznaloknak ment, szoval jo resze webes UI. Nekik mindenfele
technikai leiras es buglista nem csak hogy felesleges volt, de zavaro
is. Ugyhogy atszoktam arra, hogy a maven site pluginjat hasznalom a
celra. Minden verziohoz irtam egy uj lapot. A bugfixeket siman ki
lehetett rola hagyni, max egy link a jiraba. Nehany pontba
osszeszedtem, hogy mi valtozott az alkalmazas viselkedeseben es a
feluleten, kepek hozza ahol kell. Aztan a maven release plugin ezt
amutomatikusan kitolta egy site-ra, ahol a webapp help-je is volt/van.

Emellett aki nagyon kivancsi ra, annak a jira-ban is otthagytam hogy
melyik cuccba milyen bugfix kerult bele, de azt hiszem a kutyat nem
erdekelte. Szoval ennyi erovel tarthattam volna excelben is a
buglistat, csak azt nem eszi meg az eclipse mylin.
A felhasznaloi igenyektol fugg, ha a felhasznaloddal meg tudod
szokatni, en a bugtrackert ajanlanam.