[Javalist] Válasz: Re: release notes készítése Maven-nel

g g.telek at gmail.com
2011. Nov. 23., Sze, 17:49:48 CET

ismerem es hasznaltam a maven jira bamboo mylyn 4est. ;) es szamitottam is erre a valaszra, ezert probaltam megelozni, h "a gyakorlat azt mutatja"... igy most olyan egyszeru megoldast keresek, ami a gyakorlatba is atultetheto. Viczi megoldasa kezenfekvo, csakhat amit 2x egymas utan meg kell csinalni, az sosem lesz ugyanolyan, es vannak az ugyfelunknek is elvarasai ezzel a fajllal szemben, ezert van kell egy automatizmus...

Az üzenetet Samsung mobileszközről küldtékIstvan Verhas <istvan at verhas.com> ezt írta:Van egy ausztrál cég aki issue trackert fejleszt, ők azt használják release notes generálásra is, maven-el is együtt működik.
Használható ide-ből is amikor commit-álsz stb. Nem látom, hogy mennyi overhead ahhoz képest, hogy elvárások vannak a text fájllal szemben. Ha ezt ki tudnád fejteni az érdekelne.

Verhás István
JIRA szakértő
Verhás & Verhás Szoftver Manufaktúra Kft.
istvan at verhas.com
t: +36(30)3997117
skype: verhasi