[Javalist] Válasz: Re: release notes készítése Maven-nel

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2011. Nov. 24., Cs, 14:30:04 CET

Üdv,

Én semmiképp nem azt csinálnám, hogy release-nél működnék valamit,
csinálnék egy új fájlt. Inkább az ellenkezőjét, hogy minden build-nél
rakom össze a fájlt. Pl. mindig egy azonos struktúrájú fájl végére
írogattok, vagy mindig csináltok egy új egyszerű állományt, és a build
ez és egy kidolgozott szabványos template és a verziószám alapján
rakná össze a szépen formázott release notes-otokat.