[Javalist] Application Client futtatása

Csaba Ragasits ragasits.csaba at gmail.com
2011. Nov. 24., Cs, 16:58:52 CET

Sziasztok,

Kisérletezgetek GF3.1-el az  Application Client és az EJB közötti
kapcsolattal.
Az alábbi leírás alapján készítettem egy egyszerű Swing-es ablakot, ahol
meghívom a távoli EJB-t és kiírom a visszaadott szöveget:

http://netbeans.org/kb/docs/javaee/entappclient.html

Ha fejlesztő eszközből (NB7.0.1) futtatom vagy a fejlesztői gépen lévő
GF-ből webstart-al, akkor minden jól működik, de ha deploy-olom az EAR
fájlt az éles Glassfish-re akkor ha elindítom a GUI-t webstart-al, akkor
elindul a jnlp telepítése, látszólag minden hiba nélkül, de a GUI már nem
jelenik meg. A futó folyamatok között ott van az alkalmazás.

Van valakinek ötlete, hogy mit ronthattam el?

Thx,
Csaba