[Javalist] Application Client futtatása

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2011. Nov. 24., Cs, 17:52:36 CET

Szia,

Én ezzel mindig csak szívtam, nem is tudom, hogy tudtál működőt
összehozni. :) Szerintem ezt sosem tesztelik. Pl. nagyon régen ilyen
hiba volt:
http://java.net/jira/browse/GLASSFISH-5374
Azaz pl. számít a JDK verzió, akár kis verziószám is, nézd meg azt.
Valahol azt is megtaláltam, hogy lenyeli a hibaüzenetet, ahogy nálad is.
Szerintem nézz körül az issue tracker-ben.
Java Console-t elő tudod csalogatni?