[Javalist] Válasz: Re: szuperkezdő, doksit már olvastam és nem értem! maven kérdések

Zsombor gzsombor at gmail.com
2011. Okt. 2., V, 20:45:20 CEST

2011/10/2 Tamás Viktor <viktor.tamas at gmail.com>

> Nálam általában jól működnek ezek a pluginek (Maven, SVN). Annyi van, hogy
> külső Maven-t adtam meg az Eclipse-nek, mert azt jobban tudom kontrollálni
> ha kijön egy új verzió. A Maven Eclipse plugin sem csinál (sokkal) többet,
> mint belehív a parancssori interfészbe.
>
> Az SVN, hát igen. Ezzel kapcsolatban szerintem nem a plugint kell
> elfelejteni, hanem SVN helyett Hg-t vagy Git-et használni.

Az eclipse-s svn pluginok rosszak. A subclipse-vel az volt a bajom, hogy egy
nagyobbacska projekt (pár ezer file-al), jellemzően lefagyott 10-20 percre.
Ilyenkor a jconsole szerint egyesével minden file-ra valami svn parancsot
hívogatott, és valami nativ kódban álldogált. A másik meg szeretett
elfelejteni dolgokat updatelni, meg commitolni.

Sajnos a valóság az, hogy van amikor központi verzió kezelőt kell használni
:) s ez nem bug, hanem feature :)

Zs