[Javalist] Válasz: Re: Válasz: Re: szuperkezdő, doksit már olvastam és nem értem! maven kérdések

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2011. Okt. 2., V, 21:01:16 CEST

2011/10/2  <istvan.ketler at lhsystems.com>:
> Az svn plugin arra jo hogy csillagokat rajzol a modosult fajlok melle de a commit es az update konnyen csinalhat hulyeseget. Nekem messze konnyebb a teknoc svn es az eclipse fejlesztes.
>
> M2 pedig bugos, hasznos a pom editor, satobbi, de ha mar igy, akkor inkabb netbeanst javaslok mert az mindig jol mukodik mavennel

Bevallom én is jobban szeretem a konzolos svn -t, mint az eclipse
plugint. Mivel nekem lyinyugzom van így a teknőc el van feledve, pedig
az valami csudálatosan jó és kényelmes! A linuxos svn IDE -k egy marék
aprópénzt sem érnek. A kdesvn pl nem tud rekurzívan hozzáadni
fájlokat, így egy nagyobb változásnál kommitolgatni kell párszor.

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --