[Javalist] Válasz: Re: szuperkezdő, doksit már olvastam és nem értem! maven kérdések

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2011. Okt. 2., V, 21:10:11 CEST

2011/10/2 Richard O. Legendi <richard.legendi at gmail.com>:
> [...]
> ha még nem tiszta, mi az SVN/Maven repo. Utána ráérsz majd kitapasztalni a
> konzolos bűvészkedést, ha szükség van rá.
>
> SVN plug-in telepítését mindenképp ajánlanám (még akkor is, ha nem
> használod), mert bizonyos project beállításoknál kemény binary conflict
> sorozatot okozhatsz magadnak (és a többieknek).
>
> Gondolok itt arra, hogy ha nincs plug-in, akkor pl. az Eclipse szívesen
> másolgatja a bin könyvtárba az ".svn" mappákat, azok tartalmával együtt, ami
> egy figyelmetlen commit után komoly őszüléshez vezet :-)

Jujj! Ezt nem akarom! :D

> [...]
> varázslóval (főleg az elején nagyon hasznos, hogy regexpet is megadhatsz
> pl., így ha nem tudod, hogy keresd mondjuk a junitot, használhatod a
> "*junit" kifejezést, és mutatja az összes illeszkedőt), archetype
> selectionnél is sokat tud segíteni, beköti a unit testeket, ha a POM-ot
> szerkeszted, van kódkiegészítés, ilyesmi. Van most valami "Materialize
> project from SCM" wizard is, ami talán segíthet is kirántani Maven projectet
> a repoból, én még nem használtam.
>
> Aztán ha már minden megy, lehet konzolozni, ha kevés, amit az IDE nyújt. Az

Na, most ott tartok, hogy összeraktam egy maven projektet, amiben
vannak modulok. Hurrá! Sőt, az egyes moduloknál az eclipse tudja, hogy
ez egy mezei java projekt, mert csinálok egy jar -t, ami megy a kliens
és szerver oldalra. Azt is tudja, hogy melyik projektem az ejb és ott
van minden csilli-villi okosság. De kimondottan haragszom a doksikra,
mert sehol sem írják ám azt le, hogy be kell tölteni az ejb plugint ha
ejb -t akarsz! Még jó, hogy az egyik barátom nagy maven rajongó és meg
tudtam kérdezni tőle, hogy mi a szösz van ilyenkor!

Sőt, még azt is tudja már a drága eclipse, hogy minden egyes modul svn
-ből jött! :) Csak megy ez nekem, mint kiskutyának az ugatás! :) Node,
ez az svn plugin valami borzalom! Néha-néha elveszti az öntudatát és
nem nagyon érdekli az, hogy mi van a repóban és csak megy a saját feje
után.

A netbeans azért nem játszik, mert a gwt pluginja nagyon haldoklik.
Egyébként megy az a szívem csücske ha IDE -ről van szó! Évek óta
használom és nagyon meg vagyok vele elégedve.

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --