[Javalist] Válasz: Re: szuperkezdő, doksit már olvastam és nem értem! maven kérdések

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2011. Okt. 2., V, 22:26:28 CEST

Most hogy mondod, nekem is volt ilyen gondom egy távoli repóban lévő nagy
projekt miatt.
De én nem a pluginre haragudtam, hanem arra aki ezt a repót összerakta. Volt
még benne virtuális gép image is, dögivel. Meg vagy százezer fájl. Egyébként
két SVN Eclipse plugin van, melyikről beszélünk? Nekem a Subversive-vel volt
a lefagyós kalandom a nagy projekt esetén, a Subclipse-szel jobbak a
tapasztalataim.