[Javalist] szuperkezdő, doksit már olvastam és nem értem! maven kérdések

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2011. Okt. 7., P, 14:15:46 CEST

2011/10/1 András Csányi <sayusi.ando at gmail.com>:
> Üdv!
>
> Lenne egy-két kérdésem ezzel a jószággal kapcsolatban. :)

Nos, az a helyzet, hogy sikerült elérnem, amit akarok! Tetszik ez a
maven jószág nekem, ámbár kissé nehéz szülésnek érzem, de a gyerek él
és én is.

Van egy egészséges projektem, amiben van egy ejb, egy lib és egy gwt
modul és szépen fordul mindhárom.

A tapasztalatom az, hogy az eclipse -t továbbra is el fogom kerülni.
Iszonyatos fejfájást tud az nekem okozni. A doksira továbbra is
haragszom, mert majd egy nap szívás után derült ki, hogy a mavenbe
pluginok vannak és ezeket be kell lőni. Ha nem lenne nekem egy-két
tapasztalt jávás barátom, akiket meg tudok egyből kérdezni, akkor itt
kérdeztem volna és mentem volna az agyára mindenkinek. Persze, azt sem
írják le a doksiban - vagy inkább én nem emlékszem rá, hogy az
archetípusok ezért is vannak. Én kezdő mazsola, honnan a jófenéből
tudtam volna ezt meg!

A NetBeans viszont egy nagyon pozitív csalódás volt megint. Finoman,
okosan dolgozik a kezem alá. Semmi bonyodalom, semmi probléma.
Kitt-katt és már össze is tudtam rakni a projektet.

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --