[Javalist] szuperkezdő, doksit már olvastam és nem értem! maven kérdések

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2011. Okt. 7., P, 14:56:09 CEST

Orulok, hogy ezt hallom.

Teny, az eclipse a legfullosabb maven integraciot kinalja, de nem
gyenge idegzetueknek (es maven kezdoknek) valo. Erre jartal, ugye? Es
az 1.0 az igazi, a fent emlitett 0.8 es 0.9 verziok nem hasznalandok!

http://www.eclipse.org/m2e/
http://wiki.eclipse.org/Category:M2E

NetBeans is nagyon jol csinalja, Jesse Glick nagyon aktiv a Maven
community-ben, es ennelfogva a Maven es Maven Indexer integracio
tenyleg jo.

De jelen pillanatban megis az Intellij Idea mellett teszem le a voksom
es hasznalom, annak ellenere hogy a legminimalisabb maven integraciot
nyujtja...

A Maven a legjobb ha az "igazit" fogyasztod: CLI es nem valami mutalt
embedded-et. En csakis a terminalban futtatutt build-nek hiszek.
SCM teren azt hasznalsz ami a legkenyelmesebb. En manapsag git-en
vagyok, git CLI vagy neha GitHub.app

Igaz, az M2E par feature-jet nagyon hianyolom a tobbi IDE-bol:
dependency hierarchy es az effective POM peldaul. A tobbi az "sallang"
igy vagy ugy.

Tovabbi olvasnivalok:
http://www.sonatype.com/Support/Books

Thanks,
~t~

PS: Ja, es a M2E beagyazott Maven3-at tartalmaz, nem hivogatja a
parancssori interfeszt, kiveve ha arra utasitod (pl. goal execution),
de pl a dependency szamitasara mindig a beagyazott maven-t hasznalja,
barmit is allitasz be neki...