[Javalist] szuperkezdő, doksit már olvastam és nem értem! maven kérdések

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2011. Okt. 17., H, 19:36:29 CEST

2011/10/1 András Csányi <sayusi.ando at gmail.com>:
> Üdv!

Ismét üdv!

A jó hírem az, hogy pici már csak a problémám. Sőt, inkább Netbeans
specifikusnak tűnik.

Szóval, van nekem egy Maven projektem Netbeansben (Maven - Enterprise
application) és ehhez hozzáadtam egy EJB modult (Maven - EJB module)
és 3 GWT modult (Maven - Webmodule).

Az egyetlen problémám, hogy az EJB modulhoz nem tudok persistence.xml
-t csinálni, mert azt írja ki a NetBeans, hogy nincsen beállítva
szerver. De az érdekes, hogy nem is enged nekem ilyet. Találkoztatok
már ilyen NEtbeans nyűggel? Tudtok erre valami megoldást?

Igaz, azt még nem próbáltam, hogy új EJB projektet hozzáadok, hátha
éppen valami csillagegyüttállás volt és pont nekem és pont akkor... :)

Előre is köszönöm a segítséget!

András

--
- -