[Javalist] szuperkezdő, doksit már olvastam és nem értem! maven kérdések

György Szimeonov szimeonov.gy at gmail.com
2011. Okt. 18., K, 08:43:04 CEST

Szia,

Szerintem ne hagyatkozz ennyire az ide-re. Lehet nem értem pontosan a
problémád, mivel nem olvastam el az összes bejegyzést.
Jobb lenne ha kézzel összeraknád a pom-ban a projektedet és nem netbeans-el
generálnád a struktúrát. Szerveres problémára sztem lehet pom-ba beágyazott
szervert is használni. Korábban elég nagy netbeans fan voltam, de maven-t és
gwt-t nem nagyon szerette amikor én használtam. Eclipse-ben mindkettő jobban
támogatott. És maven-es projectnél nem igazán számít milyen ide-ből
fejleszted.

üdv
szimi