[Javalist] szuperkezdő, doksit már olvastam és nem értem! maven kérdések

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2011. Okt. 18., K, 08:48:12 CEST

2011/10/18 György Szimeonov <szimeonov.gy at gmail.com>:
> Szia,
>
> Szerintem ne hagyatkozz ennyire az ide-re. Lehet nem értem pontosan a
> problémád, mivel nem olvastam el az összes bejegyzést.
> Jobb lenne ha kézzel összeraknád a pom-ban a projektedet és nem netbeans-el
> generálnád a struktúrát. Szerveres problémára sztem lehet pom-ba beágyazott
> szervert is használni. Korábban elég nagy netbeans fan voltam, de maven-t és
> gwt-t nem nagyon szerette amikor én használtam. Eclipse-ben mindkettő jobban
> támogatott. És maven-es projectnél nem igazán számít milyen ide-ből
> fejleszted.

Jogos a két pont! :)
A kérdésem akkor az, hogy milyen plugint kell/lehet használni, hogy a
pom -ba be legyen ágyazva a szerver. Alapvetőena JBOSS a favorizált.
Magának az ejb -nek milyen függőségeket kell megadni? De majd ezeket
kiderítem én! :)

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --