[Javalist] GlassFish furcsaság

Csaba Ragasits ragasits.csaba at gmail.com
2011. Okt. 19., Sze, 14:39:09 CEST

Sziasztok,

Van egy alkalmazásom(GF3.1.1, Netbeans7, Eclipselink, EJB), amihez
tartozik egy külön EJB jar. A mai nap során találtunk egy hibát, amit
javítottam és felraktam az éles szerverre (deploy). Az éles gépen azt
vettem észre, hogy még mindig a javítás előtti hiba üzenet jelenik
meg, ugyan arra a programsorra hivatkozik, mintha nem lenne lefordítva
az új jar. Pedig az új verzióban ezen a soron már csak egy komment
van.

Több fejlesztői gépen is megnéztük, ott jól működik, de az éles GF-en
mintha beragadt valami...

A GF-et már újraraktam, de nem hozott eredményt.

Találkozott már valaki hasonlóval?

Thx,
Csaba