[Javalist] Captcha

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2011. Okt. 20., Cs, 17:59:54 CEST

Igen, en is csodalkoztam rajta, hogy miket kitalalnak. Tavaly az egyik
geekcamp-en hallottam egy eloadast, ami errol szolt. Ha a kevesbe
olvashato szo helyett peldaul xxx-et irsz be, akkor az is mukodik :)
Csak el kell talalni, hogy melyik lehet az, amelyiket nem ismeri a
gep.

Es ott emlitette meg a holgy azt is (ehhez kapcsolodoan), hogy vannak
olyan jatekok is, amik hasznosak es erdekesek egyben:
http://www.gwap.com . En mondjuk nem jatszottam veluk azota se, de
esetleg hatha valakinek megtetszenek.

Andras